Aqua Collection
Vanliga frågor

Hur returnerar jag?
Ångerrätt, returer och byten.
Hos Aqua Collection har du alltid rätt att returnera din beställning i 14 dagar, under förutsättning att varan ej är använd. Skulle du upptäcka att du beställt fel storlek, går det givetvis bra att byta till en annan storlek. Bifoga namn, ordernummer och orsak till retur i paketet. Varorna ska ha alla lappar kvar, vara oanvända och ligga i originalförpackning.
När du returnerar till oss så använd den bifogade retursedeln som kom med i ditt paket. Du kan återanvända vår påse om den går att försluta väl igen. Klistra sedan på returfraktsedeln över den gamla. Returhanteringen kostar 55kr oavsett om det är byte eller hel retur av order. Din betalning/faktura hos Klarna krediteras eller uppdateras när returen är åter hos oss. Du får då ett e-postmeddelande.

Har ni en vanlig butik?
Ja, vi har en butik på Kaptensgatan 19

Kan jag göra returer och byten i butiken i Stockholm?
Självklart! Välkommen mån-fre 11-17 och medtag vara och följesedel. Alla returer ska vara tillbaka inom 14 dagar. Efter det kan vi inte göra retur eller byten. Notera att öppettiderna kan varier beroende på säsong. Aktuella öppettider hittar du alltid längst ner på sidan.

När kommer mitt paket?
Aqua Collection skickar sina paket som 1:a klass varubrev med Postnord eller med DHL SERVICE POINT. Vi försöker hantera beställningarna så att de levereras nästkommande arbetsdag. Ditt paket levereras vanligen inom 2-4 arbetsdagar. Lite beroende på inlämningstid och var i landet du bor kan det ibland ta 1-2 dagar extra. Om det blir förseningar från Aqua Collection, meddelar vi dig detta via e-post. Du har givetvis rätt att då avbeställa varorna. Vi tar inte ansvar för eventuella förseningar av Postnord eller DHL.

Vad kostar frakten?
Frakten kostar 39kr per paket och beställning. Nyhet! fri frakt på alla beställningar med ordervärde över 999:-

När kommer nya varor?
Vi får regelbundet in nya artiklar i sortimentet. Vi föreslår att du prenumererar på vårt Nyhetsbrev, så missar du inget!

Kan jag välja utlämningsställe?
Vi kommer att skicka era varor till ert närmaste utlämningsställe.

Leverans till annat land än Sverige?
Normalt levererar vi endast inom Sverige. Men om du bor utanför Sverige, kontakta oss så försöker vi lösa det. butik@aquacollection.se så löser vi det på smidigaste sätt.

Reklamation och/eller felaktig leverans
Aqua Collection strävar efter att allt ska bli rätt, men självklart kan även vi göra fel ibland. Har du fått en trasig eller felaktig vara, eller vill göra en reklamation, ber vi dig först kontakta oss via e-post butik@aquacollection.se

2 tankar om “Vanliga Frågor

Lämna ett svar