Vanliga Frågor

Aqua Collection
Vanliga frågor

Hur returnerar jag?
Ångerrätt, returer och byten.
Hos Aqua Collection har du alltid rätt att returnera din beställning i 14 dagar, under förutsättning att varan ej är använd. Skulle du upptäcka att du beställt fel storlek, går det givetvis bra att byta till en annan storlek. Bifoga namn, ordernummer och orsak till retur i paketet. Varorna ska ha alla lappar kvar, vara oanvända och ligga i originalförpackning.
När du returnerar till oss så använd den bifogade retursedeln som kom med i ditt paket. Du kan återanvända vår påse om den går att försluta väl igen. Klistra sedan på returfraktsedeln över den gamla. Returhanteringen kostar 60kr oavsett om det är byte eller hel retur av order. Din betalning/faktura hos Klarna krediteras eller uppdateras när returen är åter hos oss. Du får då ett e-postmeddelande.

Har ni en vanlig butik?
Nej

När kommer mitt paket?
aquacollection.se skickar sina paket som 1:a klass varubrev med Postnord* (*byxor från LauRie levereras med Schenker och avsändaren är då Coze Ahrhus). Ditt paket skickas vanligen inom 2-10 arbetsdagar beroende på från vilket lager varan går ifrån. Lite beroende på inlämningstid och var i landet du bor kan det ibland ta 1-2 dagar extra. Om det blir förseningar från Aqua Collection, meddelar vi dig detta via e-post. Du har givetvis rätt att då avbeställa varorna. Vi tar inte ansvar för eventuella förseningar av Postnord eller DHL.

Vad kostar frakten?
Frakten kostar 59kr per paket och beställning. Fri frakt på alla beställningar med ordervärde över 999:-

När kommer nya varor?
Vi får regelbundet in nya artiklar i sortimentet. Vi föreslår att du prenumererar på vårt Nyhetsbrev, så missar du inget!

Kan jag välja utlämningsställe?
Postnord Varubrev ska delas ut i brevlådan om det får plats. Annars hängs det på dörren.
Alla varor från LauRie skickas med Schenker och behöver hämtas på ombud för Schenker.

Kan jag få leveransen hem?
Postnord Varubrev ska delas ut i brevlådan eller hängas på dörren.

Leverans till annat land än Sverige?
Normalt levererar vi endast inom Sverige. Men om du bor utanför Sverige, kontakta oss så försöker vi lösa det. butik@aquacollection.se så löser vi det på smidigaste sätt.

Reklamation och/eller felaktig leverans
Aqua Collection strävar efter att allt ska bli rätt, men självklart kan även vi göra fel ibland. Har du fått en trasig eller felaktig vara, eller vill göra en reklamation, ber vi dig först kontakta oss via e-post butik@aquacollection.se

2 tankar om “Vanliga Frågor

Lämna ett svar